سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیگ برتر فوتبال ایران

آیا تجارت شما در یک بازار پر ازدحام گم شده است؟ ما یک راه حل دار

 

سفر هر مشاغلی شبیه یک سوار غلتک است - جایی که شما هر لحظه با تغییرات وحشی و غیر قابل پیش بینی روبرو هستید. گاهی اوقات مانند ابریشم صاف است و گاهی دقیقاً برعکس آن است. علی رغم آشنایی با همان ، فرد سعی می کند همه ریسک ها را انجام دهد تا از سواری لذت خوبی ببرد. 

 

مواقعی وجود دارد که علی رغم بهترین تلاش هایی که انجام می شود ، نتایج مطابق خواسته ها و کارهای سخت کوشانه نیست. آیا شما در هر برهه ای دلیل آن را پرسیده اید؟ صرف نظر از استفاده دقیق از تحقیقات ، تکنیک ، اطلاع رسانی ، طرح و ترتیب با بهترین ظرفیت ها ، کسب و کار شما به شکلی مطلوب پیشرفت نمی کند و پیشرفت نمی کند!

اجازه دهید برخی از مشکلاتی که یک کسب و کار با آنها روبرو است را به عنوان بخشی از فعالیت های روزمره آنها بررسی کنیم. 

 

 

سعی کردم طبق برنامه خودم اجرا کنم اما ... 

اولین گامی که هنگام توسعه کسب و کار مورد توجه قرار می گیرد ، داشتن برنامه است. این برنامه ها چه برنامه های کوتاه مدت و چه بلند مدت باشند ، برای رشد هر کسب و کار بسیار ضروری هستند. اما به طور متغیری می توان دریافت که فرد قادر به دستیابی به نتایج مطلوب نیست - شرایط غیر قابل پیش بینی وجود دارد که اجازه نمی دهد برنامه و اجرا با یکدیگر مطابقت داشته باشند. 

استراتژی بازاریابی من خوب فکر کرد با این حال کار نمی کرد

ممکن است محصول شما از محصولات دیگر بهتر باشد ، اما آیا مطمئن هستید که با روش صحیح آن را برقرار می کنید؟ آیا تاکنون در مورد استفاده دقیق از رسانه های ارتباطی تأمل کرده اید؟ آیا هنگام طراحی استراتژی های خود ، نسبت به بخش خاصی از مردم تعصب دارید؟ همچنین ، در مورد طراحی بسته بندی چطور؟

 

مطمئن هستیم که این سال ها به شما اصرار کرده اند که درباره استراتژی های بازاریابی خود عمیقاً فکر کنید!

 

تجارت من توانایی ایستادن در خارج از جمعیت را ندارد

چه کاری انجام داده اید تا مطمئن شوید در بازاری که چندین نفر دیگر آماده هستند تا مشتریان شما را نیز به چشم بیاورند ، برجسته شوید؟ آیا شما بهتر از رقبا هستید یا با آنها متفاوت هستید؟ آیا این نیست که با بازی ایمن ، موفقیت کسب و کار خود را در معرض خطر قرار می دهید؟

 

من قادر به توضیح نیستم که کار من در کمتر از 30 ثانیه انجام می دهد

امروزه ، مارک ها باید کاملاً درک کنند که چرا مشتریانشان باید یک دقیقه از برنامه های خود صرف نظر کنند و به آنچه که ارائه می دهند گوش دهند. این سوالات را از خود بپرسید - آیا می توانید در عرض 30 ثانیه دقیقاً تجارت خود را برای شخصی توصیف کنید؟ در غیر این صورت ، چگونه می توانید توجه مخاطبان خود را در حداقل مدت جلب کنید؟

 

نمایش تصویری من قدیمی به نظر می رسد

از آنجا که انبوهی از رسانه ها با نیاز خاص خود در خارج وجود دارد ، مارک ها قادر نیستند به شکلی صریح خود را تثبیت کنند. گاهی اوقات طراحی آرم متناسب با ظاهر کلی نیست ، گاهی اوقات طراحی بسته بندی منسوخ به نظر می رسد و گاهی اوقات ترکیبات رنگی ارزش مارک را به طور موثر منعکس نمی کنند.

 

من با دامنه محصول گسترش دادم ، اکنون نام تجاری متناسب نیست

نام تجاری باید به گونه ای باشد که بلافاصله آنچه را برای شما در نظر گرفته شده است منعکس کند. اگر اینطور نباشد ، نام تجاری باید به اندازه کافی قابل توسعه باشد که بتواند محصولات و خدمات متنوعی را در خود جای دهد و به تصویر کلی آسیب نرساند. برای مثال نستله

 

آیا نام تجاری شما از این طریق با آنچه که ارائه می دهد مطابقت دارد؟

 

آیا هیچ کاری برای تجارت در خارج از کشور باید انجام دهم؟

مارک ها در مورد پیام درست ، آرم مناسب و بسته بندی مطمئن هستند ، اما همچنین درمورد آنچه که آنها به جامعه خارج از محیط کسب و کار خود ارائه می دهند ، هستند. گسترش افق دید شما به مسئولیت اجتماعی شرکت ها یکی از مهمترین اقداماتی است که امروزه بنگاه های اقتصادی انجام می دهند تا به مشتریان خود بفهمانند که برای چه چیزی ایستاده اند. آیا چنین فکری کردی؟

 

کارکنان من الهام گرفته به نظر نمی رسند!

هیچ موتوری به تنهایی کار نمی کند - قطار فقط زمانی که موتورهای زیادی تشکیل می شوند به سمت مقصد حرکت می کند. رفاقت در بین نیروی کار شما برای هر شغلی که توسعه دهید ضروری است. آیا فضای کافی برای آنها فراهم کرده اید تا بتوانند رشد شخصی و شغلی خود را نیز تأمین کنند؟ آیا آنها تعادل کار و زندگی دارند؟

 

رسیدگی به مخاطب من به نظر نمی رسد

دنیا جابجا شده است و مشاغل نیز با آن در حال حرکت هستند - فروش شخصی مجازی وجود دارد که شما را مستقیماً به مخاطب هدف متصل می کند و خدمات شما را در آستانه آنها ارائه می دهد. آیا مسیرهای کسب و کار خود را مطابق با نیازها و خواسته های مشتری تغییر داده اید؟

 

محصولات من بهتر از رقبای من است اما هنوز فروش بیشتری دارند. چرا؟

این تقریباً برای همه اتفاق می افتد. آنها می دانند که می توانند از رقبای خود بهتر عمل کنند اما هنوز قادر به این کار نیستند. شاید خرید رسانه درست نباشد ، شاید جذابیت خلاقانه شما به اندازه کافی جذاب نباشد!

ما مطمئن هستیم که شما در مورد مدیریت خوب کسب و کار / برند خود ، هر احتمالی را بررسی می کنید اما همیشه توصیه می شود از مشاوره بی طرفانه متخصصانی که زرنگ بازار هستند و می دانند بهترین برند شما چیست ، استفاده کنید. آوردن یک آژانس تبلیغاتی به تجارتتان به شما کمک می کند بهتر فکر کنید ، استراتژی بهتر داشته باشید و در نهایت عملکرد بهتری داشته باشید!

 

آنها کسی خواهند بود که با رویکرد عملی و هم افزایی خود ، با دادن ابعادی به جذابیت خلاقانه و زیبایی شناختی ، به شما کمک می کنند در تصمیم گیری های خود جسور ، شجاع و درخشان شوید.

 

یک آژانس تبلیغاتی دقیقاً می داند که چگونه می تواند مارک تجاری موجود را ایجاد کند ، از صفر ایجاد کند یا تغییراتی را ایجاد کند که برای وجود شما اجتناب ناپذیر است. نه تنها در خارج ، آژانس همچنین به شما کمک می کند زندگی داخلی خود را بهبود ببخشید.

 

تمام دلهره های فوق الذکر با داشتن یک آژانس تجاری خلاق در کنار شما به راه حل های آنها منجر خواهد شد.

 

 

کجای دیگر آن را جستجو کنیم؟ ما ترتیب نهایی شما هستیم. Adworth Media     ، یک آژانس تبلیغاتی خلاق مانند طلوع فیلم مستقر در دهلی ، از زمان شروع به کار خود صلاحیت خود را در تبدیل رویاها به واقعیت و یک فکر در یک داستان. مارک های تجاری با ما به سفر خود در زمینه های زنده کردن ، ظهور و نشان دادن برخورد کرده اند!