سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیگ برتر فوتبال ایران

تاریخ و زمان بازی دربی استقلال و پرسپولیس 1401

پرسپولیس و استقلال تهران از مدعیان قهرمانی لیگ برتر ایران هستند. این دو تیم در بین فوتبالدوستان طرفداران زیادی دارند و هر هفته بازی های خود را دنبال می کنند. حالا در هفته دوازدهم آبی-قرمزهای مدینه دربی حساس تهران را پیش رو دارند که این دیدار برای هر دو تیم حساس است. شاید هواداران این دو تیم بخواهند بدانند بازی دربی در فصل 1401-1402 لیگ برتر ایران کی و آیا برگزار می شود؟ برای اطلاع از تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و استقلال تهران با ما همراه باشید.
تاریخ دربی 1401 1402 | زمان بازی دربی استقلال و پرسپولیس

تاریخ و زمان بازی دربی استقلال و پرسپولیس 1401 و 1402

نود و نهمین دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم روز سه شنبه 29 آذر در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این بازی پیشتر قرار بود در 13 آبان برگزار شود که به دلیل بازی های جام جهانی به آذر ماه موکول شد.

در حالی که شایعاتی مبنی بر لغو دربی به دلیل آلودگی هوای شدید تهران بود، در نهایت شورای تامین و استانداری حکم به برگزاری بازی در همان زمان اعلام شده قبلی داد.

میزباننتیجهمهمانتاریخساعت
استقلال ؟ پرسپولیس سه شنبه 29 آذر 1401 17:30

تاریخچه

تیم های پرسپولیس و استقلال تهران در ادوار گذشته لیگ برتر، جام حذفی و … 98 بار رودرروی هم قرار گرفته اند که در این مسابقات 26 برد سهم آبی پوشان و 25 برد نیز سهم قرمزپوشان پایتخت بوده است و47 بازی هم به تساوی ختم شده است.

در این دیدارها پرسپولیس 95 گل به ثمر رسانده و استقلال هم 90 گل را وارد دروازه قرمزپوشان کرده است.

از نظر تعداد بردها استقلال با یک برد بیشتر از پرسپولیس در جایگاه بهتری قرار دارد و از نظر گل زده نیز پرسپولیس سهم بیشتری را دارد.

همچنین پیشنهاد می کنیم مقاله مقایسه جام های استقلال و پرسپولیس را بخوانید.

حال با این نتایجی که در دوره های قبلی لیگ، جام حذفی و … به دست آمده است، می توان پیش بینی کرد که این بازی برای هر دو تیم بسیار سخت باشد و احتمالا هم در پایان نود دقیقه به تساوی ختم شود و هر کدام از تیم ها یک امتیاز را کسب کنند.