سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیگ برتر فوتبال ایران

زبان هلندی

    نظر

آشنایی با زبان هلندی

اگر تصمیم به گذراندن دوره های آموزش زبان هلندی در تهران دارید ، می توانید با مراجعه به آموزشگاه زبان هلندی گات در دوره های آموزش زبان هلندی این مجموعه ثبت نام نمایید . دوره های آموزشی مجموعه گات از مبتدی تا پیشرفته می باشد. و برای تمامی رده های سنی نیز برگزار می گردد. کلاس های آموزشی زبان هلندی در مرکز زبان گات به صورت آنلاین ، خصوصی ، فشرده و فوق فشرده برگزار می گردد. شما می توانید برای شرکت در این دور ه ها بایکی از شعبات گات تماس بگیرید و از روند برگزاری دوره های آموزشی زبان هلندی گات مطلع شوید.

 

 

 

 

آموزشگاه زبان هلندی

 

 

شرایط آموزش زبان هلندیویژه آزمون سفارت هلند:

کسانی که قصد مهاجرت به هلند را دارند باید قبل از ورودشان به کشور هلند در ایران ، در یک آزمون زبان هلندی شرکت نمایند. سقف این نمره 215است اگر زبان آموز نمره بالای 180 اخذ کند به هنگام ورود به هلند چون نمره بالا اخذ کرده اند از گذراندن دوره Inburgerings cursus و nburgeringstoetsI که بعدها برای ملیت هلندی لازم است معاف خواهند شد.

بدین جهت ارزش این را دارد که در ایران وقت بیشتری برای این امتحان بگذارید تا نمره 180 به بالا را اخذ نمایید.

 

آموزش زبان هلندی

این زبان در بین زبان های رسمی اتحادیه اروپا در هشتمین جایگاه قرار دارد. زبان هلند زبان رسمی کشور هلند و همچنین 23 ملیون از جمعیت جهان می باشد. زبان هلندی زبان رسمی شش کشور از جمله کشور های : هلند، بلژیک (فلامز) آروبا، سورینام، سنت مارتن، کوراچاو .حدود 40 کشور در جهان، زبان هلندی را به عنوان یک زبان خارجی تدریس می شود. این زبان امروزه در میان ملت ایران نیز محبوب شده  و متقاضیان بسیاری به دنبال یادگیری زبان هلندی نیز می باشند. و هریک برای رسیدن به یک هدف خاص به دنبال یادگیری آن زبان نیز می باشند.

آموزشگاه زبان گات بعنوان بهترین و معتبرترین آموزشگاه زبان هلندی در تهران و تنها برند برگزار کننده ی زبانهای نادر دنیا،با برگزاری کلاس های مکالمه هلندی به صورت گروهی و خصوصی و همچنین کلاسهای آمادگی آزمون سفارت هلند دانشجویان را برای ادامه تحصیل،زندگی و یا مهاجرت در هلند آماده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صورت حضوری به آموزشگاه زبان گات مراجعه نمایید و یا از طریق بخش تماس باما سایت با آموزشگاه زبان تماس بگیرید. و از راهنمایی های مشاورین ما بهرمند شوید،  و هر چه سریعتر در راستای رسیدن به اهداف خود گام برداریدو به نتیجهی دلخواه خود برسید.

 

منبع : زبان هلندی