سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیگ برتر فوتبال ایران

سرمربی جدید تیم ملی قطعا ایرانی خواهد بود !

    نظر

محمود اسلامیان در پاسخ به این سوال که آیا سرمربی تیم ملی داخلی خواهد بود یا خارجی؟ عنوان کرد: در شرایطی قرار گرفتیم که به صلاح کشور است تا سرمربی تیم ملی داخلی باشد. مربیان بسیار خوبی در ایران داریم. 

اسلامیان تاکید کرد: مربیان خارجی فضای ایران را خوب نمی‌شناسند و به نوعی برای حضور در ایران احتیاط می‌کنند اگرچه بحث مالی را هم مطرح می‌کنند. این مربیان بیشتر تحت تاثیر تبلیغاتی که در دنیا علیه ایران می‌شود قرار می‌گیرند در حالی که کشور ما کاملاً امن است.

اسلامیان در مورد قرارداد مارک ویلموتس با فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: قرارداد ویلموتس بسیار روشن است. در این قرارداد یک زمان 3 ماهه برای خسارت پیش بینی شده است. استدلال ما این است که او باید خسارت دهد و استدلال وی هم این است که فدراسیون باید خسارت دهد. ویلموتس این ادعا را دارد اما ادعایش با استدلال قانونی نیست. به نظر من ویلموتس قرارداد را با دقت نخوانده چرا که در این قرارداد بندی داشت که با صراحت روی 3 ماه تاکید می‌کرد. زبان انگلیسی ویلموتس هم خوب نبود و از این جهت به مشکل خورد. حتی به کشورش هم که رفته بود وکلایش به وی گفته بودند که چرا چنین قراردادی بسته است. شاید خیریتی بود که ما در این مرحله و شرایط حساس به مربیان جوان خودمان اعتماد کنیم. انشالله با آنها در مسیر خوب حرکت کنیم.